Thursday, September 8, 2011

Lama giler...

peerrhhhh...lama gila aku x updtade blog aku ni..
ntah dh jadi apa2 la..
dah berabuk dan dah berlapuk ..
haha
4 bulan lebih jugak la aku x update
xpenah buka pon selama 4 bulan 2..haha
dalam minggu ni ja baru aku buka blog ni yg dh berkurun aku tinggalkan..haha
aku mintak maaf sangat2 kat semua yang sudi datang blog aku ni walaupun xdak entri baru..
last entri aku leh tahan sampai 4 bulan ooo...haha
sowie yer..walaupun aku xupdate entri tp....ada yg masih datang blog aku ni..huhu..
banyak sebab gak la kennapa aku tinggal kan blog ni untuk sementara waktu.. 
first sekali coz aku terlalu sibuk ngan hal lain sampai xdan nak buka blog ni..
kedua, coz internet xberapa laju..haha..nk buka facebook pon kena tunggu berejam-jam..memang tension la..
ketiga, la ni aku dh start study sejak bulan 7 yg lepas..
hurm..memang busy la kan sebagai pelajar..
oke..aku pon xmo nak cakap bnyak la kn..
mybe nnt ada masa terluang aku akan cuba untuk update blog aku ni..
okeh...bye2 .. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment