Saturday, February 19, 2011

Air Panas, Ulu Legong

hahaha...memang bez la sngat kan..

ni semua adalah hasil perancangan yang x di sangka2 kan selepas perancangan nak p lawan game COD kat cc x jadi disebabkan cc xbuka..ahahah

lepas kecewa xleh men game..aku ngan housemate g lepak kat kedai makan ngan mbe2 kelas aku yang turut x leh men COD...
lepas 2 kami pun bincang nak p mana plak lepas makan ni..
ada yang ajak p penang la sp la..mcam2 la... 

akhirnya...Bincang2 punya bincang...last2 sekali suma stuju p mandi Air Panas kat Legong
ni adalah kali ke 2 aku p ngan mbe2 klas kat poli..tapi yang ni lagi bez coz yang ni lagi ramai dari yang dlu..kata orang lagi ramai lagi meriah kan..
lepas semua stuju...balik p umah sewa msing untuk ambil barang n then suma berkumpul kat stesen minyak Caltek 



okeh..berjalanan bermula daripada caltek kulim jam 10.30 disertai oleh 13 orang dengan 8 biji mto dan diiringi doa yang di pimpin oleh md duan..

aku dan mbe2 ku selamat sampai di legong pada pukul 1.00 pagi dengan kesejukan sepanjang perjalanan yang menusuk tulang..hahaha 

sampai di sana kami p minum teh tarik sorang secawan untuk menhilangkan kesejukan..(awat yang x p terjun terus ayaq panaih 2..) hahaha

lepas 2 kami pon p wat  gila kat kolam 2 sampai semua pengunjung kat situ usha group kami jaa..(buat macam rumah sendiri)..







lepas puas dah mandi kami pon bertolak balik ke rumah..masa 2 jam pon dah pukul 3.45 pagi..haha
masih segar kowt..baru lepas mandi air panas la katakan..huhu

masa perjalan balik lagi la sejuk x terkata walaupun dah mandi air panas tadi...dalam
kepala dok pikir selimut aku yang jarang aku guna ketika tidur..haha

naik ja highway p kulim aku pulas minyak sampai xyah tengok meter dah..dh constat...hahaha (ayat x lrh blah)

last sekali aku dah housemate aku sampai kat rumah sewa jam pukul 6.20 pagi..apa2 pon sebelum tido solat subuh dlu coz dah masuk dah subuh..lepas 2 bwu lena sampai 11 pagi..hahaha (letih drive mto)

aku turut simpati dengan nasib 2 biji mto mbe aku yang mengalami kerosakan pada tayar masa ontheway nak balik.. 1 tayar pecah... 1 lg rim bengkok coz masuk lubang..

memang ni lah pengalaman yang bukan boleh di beli dengan wang ringgit..walaupun penat tapi memang bez gler....

No comments:

Post a Comment