Thursday, February 10, 2011

κɛвιиɢʋиɢαи???...¿¿¿qɐƃunƃuıqǝʞ..

sebenarnya aku ada assingnment yg perlu di lakukan untuk kelab komputer..

Tugasan: Buat Blog paling sempoi
Tentang Blog: Apa-apa sja
Tempoh: 3 minggu
status: dalam proses

hurm..yang pling pnting blog ni perlu Present...
agaknya mcam mana la nak Present sebuah Blog ni..???
aku xtau macam mana sebab aku xpenah buat present bab blog ni...huhuhu
pening kepala di buatnya..

okeh..sebenarnya yang  aku membuatkan aku kebingugan sekarang ni ialah xtau nk pilih template yang aku dah cari..

so..aku nak mintak tolong kat mbe2 aku yg lebih berpengalaman dalam Blog ni dan kepada blogger sekalian yer.. untuk bantu aku untuk pilih yang mana 1...please...:-)

Pilih 1 antara 5..


1

2



3


4




5

p/s: jangan lupa komen tau...

No comments:

Post a Comment