Sunday, February 13, 2011

Contest : Kisah Pelaut Terlampau Pilihan

kisah pelaut terlampau pilihan


assalam..kali ni aku nak join contest dari Blogger Mie plak..

aku tertarik dgan contest ni sebab lebih cara contestnya yg menarik dan hadiah yang juga menarik

untuk maklumat lanjut ataupun yang nak join contest ni sila klik pada caption bawah banner kat atas 2 yer..


okey..untuk pilihan kisah2 yang terdapat dalam kontest ni aku pilih kapal Seri Ayu degan kisahnya 


gambar daripada mietos.blogspot.com

sebab aku pilih cerita ni sebab first aku tertarik dengan gambar2 yang terdapat dalam cerita ni..terutama sekali gambar pulau misteri 2..memang misteri la kn.. sekali lihat gambar 2 macam diambil dari udara kn.. padahal ianya dari atas sebuah kapal..memang menarik la kn.. 

second pulak, aku fikir mesti bezkan dapat  berlayar dengan kapal yang besar macam 2. mungkin akan menjadi pengalaman yang bermakna bagi aku kalau dapat berlayar dengan kapal yang besar macam 2 walaupun sekali sahaja seumur hidup kn..bukan senang bagi orang macam aku ni kn..

gambar daripada mitos.blogspot.com
p/s: sapa nk ajak aku nek kapal besar mcam 2 leh la contact aku...hehehe 

1 comment: