Thursday, April 14, 2011

Revolution..

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Alhamdulillah...syukur..hasil sentuhan air tangan aku dan blogger azim, dapat juga aku menukar layout blog aku nieh..macam mana pendapat korang semua...??..
Pada pendapat aku sebagai pemilik blog, layout baru aku ini nampak lebih ceria berbanding layout sebelum ni yang agak gelap-gelemant macam duk kat bawah laut dalam..huhu...layout aku kali ni lebih menarik hati dan menenagkan jiwa dengan disirami warna2  yg ceria..tapi kalau kalau tengok lama2 sakit mata plak kn..huhu..
biasa la..dalam dunia ni mana ada yang sempurna kan..
berbalik kepada tajuk aku...

yeah ini juga satu revolusi dalam blog aku..caiyok..

okieh2..rasa memang kena dengan tajuk aku ari ini..huhu

first skali, aku nak terangkan maksud revolution ni dlu.

Revolution..
dalam bahasa melayu ialah revolusi
dalam istilah ialah perubahan @ hijrah
dalam erti kata lain ialah tranformation @ tranformasi


seterusnya aku just nak tunjuk gambar2 revolusi yang menarik untuk tambahan ilmu kita yang bagaikan hanya setitis air di lautan..
apa yang aku cuba nak kongsikan ini ialah gambar dan logo perubahan yang berlaku mengikut masa dan perkembangan dunia hari ini..
layaaannn..


Revolusi logo Google  


Revolusi perkembangan logo Microsoft



Blackberry dari dlu hingga sekarang

 

Revolusi Alfa Romeo..sebuah syarikat pengeluar kereta





Revolusi perkembangan Pepsi..minuman yang menyegarkan 




yang ni untuk perkembangan tool bar dalam photoshop dari pada Ps 97 - Ps CS3



Revolusi vidoe games controller 



kemajuan  selular di dunia



Revolusi logo minyak Shell



Evolusi watak Mario




HAHA...yang ni xtermasuk dalam tajuk aku hari ni..sja nk letak kat sini..jangan marah yer...

okieh..setakat ineh dlu sejarahperkembangan  yang boleh di kongsikan..jngan lupa sambungan Part 2 yang akan datang..hehehe

p/s: nk ucap terima kasih kepada sapa2 yang support blog aku..Arigatougozaimas...!!



No comments:

Post a Comment